بازاریابی محتوا در گفتگو با رابرت رُز
بازاریابی محتوا در گفتگو با رابرت رُز به سختی میتوان پذیرفت که در حوزهی بازاریابی محتوا و استراتژی محتوا، مجموعهای قدرتمندتر و تاثیرگذارتر از Content Marketing Institute یا CMI وجود داشته باشد
بازاریابی محتوا در گفتگو با رابرت رُز
به سختی میتوان پذیرفت که در حوزهی بازاریابی محتوا و استراتژی محتوا، مجموعهای قدرتمندتر و تاثیرگذارتر از Content Marketing Institute یا CMI وجود داشته باشد و اگر بخواهیم از افراد کلیدی CMI صحبت کنیم، در بالای فهرست دو نفر قرار میگیرند: جو پالیتزی که CMI را تاسیس کرده است و رابرت رُز که سمت CSO (مدیر ارشد حوزه استراتژی یا Chief Strategy Officer) شرکت CMI را عهدهدار است.
رابرت رُز کتاب بسیار مهمی در حوزهی بازاریابی محتوا هم دارد که آن را Experiences نامگذاری کرده است. او در کتاب خود توضیح میدهد که هدف بازاریابی محتوا، ایجاد یک تجربهی خوب برای مخاطب است و اکنون وقت آن است که کسانی که سالها در ساختن تجربه برای مخاطبان فعالیت کردهاند، تجربههای خودشان را در حوزهی تجربهسازی، با دیگران به اشتراک بگذارند.
به سختی میتوان پذیرفت که در حوزهی بازاریابی محتوا و استراتژی محتوا، مجموعهای قدرتمندتر و تاثیرگذارتر از Content Marketing Institute یا CMI وجود داشته باشد و اگر بخواهیم از افراد کلیدی CMI صحبت کنیم، در بالای فهرست دو نفر قرار میگیرند: جو پالیتزی که CMI را تاسیس کرده است و رابرت رُز که سمت CSO (مدیر ارشد حوزه استراتژی یا Chief Strategy Officer) شرکت CMI را عهدهدار است.
دسترسی کامل به این مطلب برای اعضای ویژهٔ متمم امکانپذیر است.
با علامتگذاری در زیر این مطلب و اعلام اینکه به این حوزه علاقمند هستید، به متمم میگویید که پادکستهای صوتی بیشتری را در حوزهی استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا جستجو و انتخاب کرده و به شما معرفی کند و فضایی برای بحث و گفتگو در مورد آنها ایجاد نماید.
اگر چه – همانطور که انتظار میرود – در حوزهی بازاریابی محتوا، بیش از هر حوزهی دیگری محتوا وجود دارد (چون همه برای تبلیغ خود از این شیوه استفاده میکنند)، به همان نسبت، جستجو و یافتن محتوای مفید، دشوارتر است و امیدواریم که متمم در این زمینه بتواند در وقت و انرژی شما صرفه جویی کند.
با تاپ اکانت محتوا نویسی رو یاد بگیر