صفحه نخست / دیجیتال مارکتینگ / زندگینامه مایکل جکسون – آیا مایکل جکسون زنده است؟

زندگینامه مایکل جکسون – آیا مایکل جکسون زنده است؟

زندگینامه مایکل جکسون – آیا مایکل جکسون زنده است؟

بیوگرافی مایکل جکسون

در زندگینامه مایکل جکسون خواننده آمده است که: مایکل جوزف جکسون در تاریخ 29 آگوست 1958 مصادف با 8 شهریور 1337، در ایندیانا ایالات متحده به دنیا آمد. از همان کودکی به موسیقی توجه ویژه ای داشت و در سن 6 سالگی تمرین هایش را آغاز کرد.

در طول فعالیت هنری اش مجموعا 392 جایزه برد تا به پرجایزه ترین فرد صنعت سرگرمی تبدیل شود. برگزیده شدن به عنوان هنرمند قرن را باید اتفاقی استثنایی دانست که تنها شخصی مانند او از پسش برمی آمد.

از پیروزی در بدست آوردن 18 جایزه گرمی که چشم پوشی کنیم؛ جالب است بدانید که حتی دو بار برای دریافت جایزه صلح نوبل هم نامزد شده بود. اگر بخواهیم زندگینامه کوتاهی از او شرح دهیم، باید گفت که شخصی مثل او با مرگش در 50 سالگی (25 ژوئن 2009) هرگز فراموش نمی شود.

اقدامات خیریه و کمک های مالی به نهادهای نیکوکارانه مختلف، در کنار هنر انکار کردنی و دانش موسیقیایی، تاثیری به جا گذاشت که پس از یک دهه هم همچنان شاهدش هستیم. تعداد زیادی از افراد مشهوری که حالا به عنوان هنرمندانی بزرگ معرفی می شوند؛ نظیر برونو مارس و مدونا او را الگوی خود می دانند.

عکس مایکل جکسون

بیوگرافی مایکل جکسون,بیوگرافی مایکل جکسون خواننده,زندگینامه مایکل جکسون,

با تمام شکوه و جذابیت فریبنده دنیای معروفیت، مردم همیشه هم با شما مهربان نیستند. رسانه ها قطعا از پرداختن به حواشی واقعی یا ساختگی آدم های این چنینی سود می کنند. با این شرایط بدون توجه به اینکه ممکن است آن فرد چقدر آسیب ببیند به کارهای شان ادامه می دهند.

مایکل جکسون هم بارها دچار همچین مسائلی شد. سفید شدن پوست یک سیاه پوست خوراک خوبی برای رسانه ها محسوب می شود. هرچند او 14 سال تمام درباره بیماری پوستی و قضاوت های مردم سکوت کرد اما سرانجام مشخص شد دلیل تغیر رنگ، تنها پیسی بود.

مانور دادن بی اندازه روی عمل بینی و هزاران شایعه و اتفاق بی پایه و اساس که اندک اندک او را به فردی منزوی تر تبدیل می کرد. جدا شدن از همسر دومش و از دست دادن بخشی از سرمایه، همچنین اتهامات کودک آزاری نقطه پایانی بر یک عمر شکوه و محبوبیت بود.

هرچند که این اتفاق ضربه ای شدید به روحیه مایکل وارد کرد و وجهه و محبوبیت بی اندازه اش را خدشه دار نمود؛ سازمان حمایت از کودک و خانواده ایالات متحده، در سال 2011 او را کاملا بی گناه معرفی کرد.

او در طول دادگاه از تمام اتهامات وارده مبرا شده بود اما وقتی شایعه به میان مردم بیاید؛ دیگر فراموش کردنی نیست. او بی گناه نامیده شد اما دیگر زنده نبود تا بتواند خوشحالی اش را ابراز کند.

زندگینامه مایکل جکسون خواننده,عکس مایکل جکسون,بیوگرافی مایکل جکسون,

آیا مایکل جکسون زنده است؟

افسانه، نابغه، اسطوره، پادشاه پاپ، مایکل جکسون را چگونه باید معرفی کرد؟ کسی که خبر فوتش، دنیای موسیقی و تمام علاقه مندانش را به طرز ناگهانی در شوک و غم عظیمی فرو برد. در کتاب رکوردهای گینس تا کنون 39 بار نام او به دلایل مختلفی درج شده است.

مشهور ترین انسان جهان، محبوب ترین هنرمند تاریخ صنعت نمایش، نیکوکار ترین ستاره پاپ و…صدها عبارت این چنینی که باعث می شوند با یادآوری نبود او، بیش از پیش غمگین باشیم.

زندگی آدم های معروف هرچند از دور بسیار زیبا و افسونگر به نظر می رسد اما از نزدیک امکان دارد ماجرا کمی متفاوت باشد. مایکل جکسون نیز در طول حیاتش که به عقیده عده کثیری هنوز هم ادامه دارد؛ حواشی و مسائل بی شماری را به دنبال داشت.

تنها موضوعی می توان با قطعیت از آن صحبت کرد؛ محبوبیت بی حد و حصر ستاره ای بود که زود خاموش شد. علاقه مردم به او به اندازه ای رسیده بود که هیچکس نمی خواست باور کند، مایکل جکسون بزرگ هم می میرد.

شاید همین دوست داشتن موجب شد تا شایعاتی پیرامون زنده بودن یا نبودنش شکل بگیرد. با اینکه بیش از 10 سال از خبر فوت او گذشته؛ تب و تاب ها آرام گرفته اند اما فراموش نشده اند.

در ادامه به بررسی برخی شواهد و مدارک شبهه برانگیز که ادعا می کنند امکان دارد هنوز هم این هنرمند زنده باشد؛ خواهیم پرداخت. اگر جزو طرفداران او هستید مطالعه این مطلب را به شما توصیه می کنیم.

بیوگرافی مایکل جکسون خواننده,زندگینامه مایکل جکسون,زندگینامه مایکل جکسون خواننده,

مردم در برابر موری

کانراد رابرت موری، پزشکی بود که در ماه های انتهایی عمر مایکل از او مراقبت می کرد. پزشکی قانونی تشخیص داده بود که به علت دوز بالای مصرف پروپوفول که یک داروی بیهوشی خطرناک می باشد؛ سکته قلبی رخ داده و مایکل در اثر آن درگذشته است.

تجویز بیش از اندازه همچین دارویی تسط دکتر موری با اینکه از اثرات جانبی آن آگاه بود و از گفتن آن نیز به ماموران خودداری کرد؛ سبب شد تا مردم علیه او اقامه دعوی کنند. سرانجام این پزشک به حکم قاضی، جنایتکار و دخیل در قتل عمد، شناخته شد. سرانجام نیز پس از 4 سال حبس انفرادی از زندان آزاد شد.

شواهدی که ادعا دارند مایکل جکسون تا به امروز زنده است

دنیا هرگز نمی توانست مرگ اسطوره بزرگی همچون مایکل جکسون را باور کند. از همان روز خاک سپاری و حتی پیش از آن، از زمانی آمبولانس ها وارد خانه او شدند تنور شایعه ها داغ بود. به هر ترتیب حقیقت یا دروغ، برخی نشانه ها به احتمال زنده ماندن او قوت بخشیدند.

عکس مایکل جکسون,بیوگرافی مایکل جکسون,بیوگرافی مایکل جکسون خواننده,

10. سلفی پاریس جکسون

پاریس جکسون دختر 25 ساله مایکل و دبی رو، مدتی پیش یک سلفی از خود به اشتراک گذاشت که گویی یک نفر در صندلی عقب نشسته است. طرفدارن پدرش با بالا بردن کیفیت و وضوح عکس ادعا کردند که این شخص خود مایکل به نظر می رسد.

9. فیلم پیاده شدن از آمبولانس

به فاصله خیلی کمی از انتشار خبر مرگ این ستاره مشهور پاپ، یک فیلم بسیار کوتاه در اینترنت دست به دست می شد که گویی شخصی به طور مخفیانه از آمبولانس بیمارستان خارج می شود و توسط محافظ به سمت یک در می رود.

هرچند بلافاصله فیلم از روی سایتی که اولین بار آن را منتشر کرده بود؛ دیلیت شد اما تا همان لحظه هزاران نفر شاهدش بودند. به سرعت اعلام کردند که پخش این ویدئو تنها طرحی برای سنجش زودباوری مردم تلقی می شود و هیچ سندیت ندارد و کاملا ساختگی است.

زندگینامه مایکل جکسون,زندگینامه مایکل جکسون خواننده,عکس مایکل جکسون,

8. بدهی های کلان

برخی رسانه ها ادعا می کنند که مایکل جکسون در اواخر عمرش بدهی های هنگفتی به بار آورده بود که نمی توانست به سادگی از پس آن بربیاید. اتهامات کودک آزاری و طلاق همسرش که با از دست دادن اعتبار و وجهه و البته بخشی از اموال شخصی همراه بود؛ او را به مرز ورشکستی رساند.

این ادعا را نمی توان چندان با واقعیت منطبق دانست اما نباید کاملا آن را فاقد معنی بدانیم! به هر صورت کمی جای تامل وجود دارد که چگونه رسانه هایی که تا روز قبل دلباخته و شیفته این مرد بودند و ستایشش می کردند یکباره به سرزنش از او پرداختند!

7. عکس از درون آمبولانس

در همان روزی که اطلاع رسانی شد مایکل جکسون سکته قلبی کرده؛ یک عکس نسبتا واضح از آمبولانس منتشر شد که گویی پرستار در حال احیا کردن او می باشد. به هوش بودن مایکل و زمان ثبت عکس و درج خبر فوت، کمی بحث برانگیز است.

بیوگرافی مایکل جکسون,بیوگرافی مایکل جکسون خواننده,زندگینامه مایکل جکسون,

6. آژیرهای خاموش آمبولانس

فیلم دیگری که در اینترنت نظر مردم را جلب کرد به خاموش بودن آژیرهای آمبولانس مربوط می شود. در شرایط این چنینی همچین اتفاقی قطعا اعجاب آور خواهد بود.

5. تکان خوردن جسد

در ویدیویی که از انتقال جسد با هلیکوپتر منتشر شده بود؛ گویی فردی که با پارچه رویش را پوشانده اند تکان می خورد و در حال جا به جا کردن خود می باشد!

زندگینامه مایکل جکسون خواننده,عکس مایکل جکسون,بیوگرافی مایکل جکسون,

4. کاراکتر عجیب سریال آتلانتا

در قسمتی از فصل 2 سریال تماشایی آتلانتا که داریوس برای خرید پیانو به خانه ای می رود با شخصیتی به نام تدی پرکینز آشنا می شویم. مردی عجیب با حرف هایی عجیب تر! اگر به دیالوگ های او دقت کنید احتمالا شباهت های زندگی تدی و مایکل را متوجه خواهید شد.

جالب تر اینکه در مراسم گلدن گلوپ که اتفاقا آتلانتا هم برنده جایزه شد؛ شخصی درست شکل تدی پرکینز آن جا حضور داشت. آیا او بازیگر این نقش بود یا مایکل جکسون که با گریم عجیب و غریبش به کاراکتر جان بخشیده بود؟ یک شوخی رسانه ای یا واقعیت؟

3. آنالیز رفتار خانواده جکسون

خواهر و برادرهای مایکل و به طور مشخص خانواده او در حین برگزاری مراسم رفتارهای عجیبی بروز می دادند. لبخندهای عجیب و واکنش های آن ها تا مدت ها محل بحث و گفت و گو بود.

بیوگرافی مایکل جکسون خواننده,زندگینامه مایکل جکسون,زندگینامه مایکل جکسون خواننده,

2. دیو دیو

دیو پسربچه ای بود که ادعا می کرد در کودکی دچار آتش سوزی و سواستفاده جنسی شده و مایکل جکسون هزینه های درمان او را پرداخت کرده است. پس از مرگ مایکل، دیو در چند مصاحبه حضور پیدا کرد و به صحبت درباره او پرداخت.

آنالیز صورت و صدای این مرد جوان در کنار رفتارهای ناخودآگاهی مثل خندیدن که بسیار به مایکل شباهت داشت؛ به شایعه ها دامن زد که این هنرمند هرگز نمرده بلکه تنها یک دروغ بزرگ و شرم آور است

عکس مایکل جکسون,بیوگرافی مایکل جکسون,بیوگرافی مایکل جکسون خواننده,

1. تابوت خالی

بر اساس رسوم تابوت در مراسم قبل از خاکسپاری باید باز گذاشته شود اما برای مایکل این اتفاق نیفتاد. در تمام طول مراسم در تابوت طلایی بسته ماند و به شک و شبهه ها دامن زد که احتمالا هیچ جنازه ای در کار نیست.

زندگینامه مایکل جکسون,زندگینامه مایکل جکسون خواننده,عکس مایکل جکسون,

الیزابت تیلور:

(مایکل در واقع یک شخصیت مورد علاقهٔ جهانی برای تمام سنین است… یک نابغه کیست؟ یک اسطورهٔ زنده چیست؟ یک ابر ستاره چیست؟ «مایکل جکسون». او تمام این چیزهاست؛ و وقتی فکر می‌کنید که همه‌چیز را دربارهٔ او می‌دانید؛ او چیزهای بیشتری رو می‌کند.)

مطالب مرتبط