صفحه نخست / دیجیتال مارکتینگ / بهترین روش تولید محتوا سایت پزشکی

بهترین روش تولید محتوا سایت پزشکی

بهترین روش تولید محتوا سایت پزشکی

بهترین روش تولید محتوا سایت پزشکی محتوا برای اثربخشی سئو سایت پزشکی شما حیاتی است. اگر در حال حاضر مشغول نوشتن محتوا برای یک سایت پزشکی هستید، برخی از نکات اصلی وجود دارد که باید از آنها استفاده کنید. اگر نویسنده خوبی نیستید یا تجربه نوشتن محتوا ندارید، باید از متخصصان این حوزه کمک بگیرید. بعد از انتشار مقاله تولید محتوای سایت فروشگاهی و با توجه به درخواست های شما عزیزان تصمیم گرفتیم در این مقاله با بهترین روش تولید محتوا سایت پزشکی شما را آشنا کنیم‌.

بهترین روش تولید محتوا سایت پزشکی

محتوای خود را با یک پاراگراف نسبتا کوتاه و قانع کننده شروع کنید که مستقیماً مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد. از کلمات قدرتمند استفاده کنید و جواب سوالاتی را بدهید که فکر می کنید مخاطبین مورد نظر در جستجوی جواب آن می باشند. این به افزایش ارزش سئو محتوای شما کمک می کند و توجه خوانندگان را برای خواندن مطالب شما جلب می کند. بهترین روش تولید محتوا سایت پزشکی تولید محتوا برای سایت پزشکی سطح خواندن و درک پزشکی مخاطبان خود را در نظر بگیرید در مقالات آموزش تولید محتوا بارها گفته ایم کخ برای مخاطبان خود بنویسید ولی این را در نظر داشته باشید سطح دانش خواننده مهم است و متن شما بسته به مخاطب مورد نظر باید نوشته شود. همچنین سعی کنید جمعیت مخاطب خود را بشناسید تا به رده سنی آن ها دست پیدا کنید. مانند یک بیمار فکر کنید نه یک متخصص مراقبت های بهداشتی به خاطر داشته باشید تولید محتوا سایت پزشکی برای بیماران است، نه برای متخصصان و دانشجویان این رشته. به خواسته بیماران توجه کنید، اینکه به حواب سوالات خود می رسند یا خیر. برای پیدا کردن سوالات بیماران، از ابزار های سئو استفاه کنید. kwfinder، keyword everywhere، google trends و … شما را در این مسیر راهنمایی می کنند. صفحه سوالات متداول (پرسش و پاسخ) خود را مفید و قابل فهم طراحی کنید. به سوالات متداول پاسخ دهید و سپس در مورد آنها نیز وبلاگ های طولانی بنویسید. منابع معتبری مانند دستورالعمل های قبل و بعد از عمل، لیستی از پیوندها به منابع اطلاعاتی مورد اعتماد را ارائه دهید و دلیل اعتماد آنها را توضیح دهید. در مورد علائم و شرایط بنویسید، نه فقط روش ها و درمان ها. مردم علائم خود را جستجو می کنند، نه روش ها و نام بیماری ها را (زیرا ممکن است آنها را ندانند). به عنوان مثال عبارت “چرا انگشتان پای من کج می شود؟” را جست و جو می کنند به جای نوشتن بیماری “انگشت چکش” پاسخگویی به سوالات بیماران پیدا کردن جواب سوالات پزشکی از سایت سایت پزشکی را حتما به روز نگه دارید همه اطلاعات را به روز و دقیق درج شوند. اطلاعات نادرست مانند آدرس مطب قدیمی، ساعات کاری اشتباه، شماره تلفن نادرست و اطلاعات قدیمی پزشک می تواند ار همه نظر باعث آسیب شود. برای مدیریت تغییرات، یک نرم افزار مدیریت داده مانند TriageTrak در نظر بگیرید. محتوای قدیمی را دوباره مرور کنید و آن ها را با آمار جدید یا اطلاعات جدید و بیشتر تازه کنید. در واقع از الگوریتم freshness گوگل استفاده کنید. هنگام تولید محتوا سایت پزشکی از آنچه در اطراف شما می گذرد غافل نشوید، درباره همه گیری COVID-19 و نحوه برخورد با آن در مطب خود صحبت کنید تا بیماران و کارکنان از ایمنی محیط شما مطمئن شوند. ذکر منبع هنگام تولید محتوا سایت پزشکی ذکر منبع معتبر سبب ایجاد سیگنال های اعتماد می شوند. فقط آمار را ذکر نکنید، منبع را معرفی کنید که ارزش محتوا خود را نشان دهید. استفاده از ویدئو، تصویر و پادکست محتوا فقط کلمات نوشتاری نیستند می توانید متنهای طولانی را با اینفوگرافیک های مفید، صدا و ویدئو و… تقسیم کنید و آنها برای سئو سایت کمک بگیرید. غالبا ویدئو به طور مداوم دارای بیشترین بازدید و اشتراک گذاری از همه نوع محتوا است. تصاویر سئو شده هم بازدید سایت را بالا می برد و هم باعث جذب کاربر می شود. محتوا باید یونیک باشد. کپی و جایگذاری اینترنت نباشد زیرا در این صورت شما قانون کپی رایت را نقض خواهید کرد. Google شما را جریمه می کند و محتوای شما ممکن است در هیچ جستجویی ظاهر نشود. به علاوه تولید محتوا سایت پزشکی باید بر عهده متخصص باشد. استفاده از ویدئو و تصویر استفاده از ویدئو و تصویر در سایت عبارات و کلمات هدف را تعیین کنید برای سئو سایت پزشکی علاوه بر تولید محتوای مفید برای کاربر، باید برنامه ای برای سئو سایت نیز داشته باشید. لازمه این کار داشتن تقویم محتوایی است که به عبارات و کلمات هدف شما کمک کند. تایتل های مرتبط را به طور منظم برنامه ریزی کنید. محتوای جدید را در همه جا تبلیغ کنید محتوا جدید را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. بسترهای رسانه اجتماعی مانند توییتر، اینستاگرام و فیس بوک که به طور مرتب اطلاعات جدید و به روز دارند، به دیده شدن سایت شما کمک میکنند. رپرتاژ و بک لینک را به کمک مشاور سئو پیش ببرید. یک خبرنامه هفتگی یا ماهانه داشته باشید. از سرویس هایی مانند MailChimp برای برنامه ریزی ارسال ایمیل استفاده کنید. چه چیزی شما را از رقبا متمایز می کند؟ نتایج مثبت، بیماران شاد، مشاوره رایگان، سلامت از راه دور، برنامه ریزی قرار ملاقات ها را به صورت آنلاین و سایر امکانات را برای رضایت بیماران ارتقا دهید. سخن آخر اکنون شما اطلاعات جامعی درباره ی بهترین روش تولید محتوای سایت پزشکی دارید و می توانید تصمیم گیری آگاهانه ای داشته باشید و محتوایی اثربخش و حرفه ای تولید کنید. اگر در زمینه سئو سایت پزشکی نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید می توانید به شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما به شما کمک کنند. سوالات متداول تولید محتوا سایت پزشکی

با تاپ اکانت محتوا نویسی رو یاد بگیر

مطالب مرتبط