صفحه نخست / دیجیتال مارکتینگ / ساخت کلیپ در یوتیوب

ساخت کلیپ در یوتیوب

ساخت کلیپ در یوتیوب

ساخت کلیپ در یوتیوب یوتیوبر بودن یک حرفه سرگرم کننده و پرسود به نظر می‌رسد. شما فقط در مورد موضوعاتی که دوست دارید ویدیو می‌سازید و از آنها درآمد کسب می‌کنید؛ با این حال، تبدیل شدن به یک یوتیوبر با درآمد ثابت کار آسانی نیست.

ساخت کلیپ در یوتیوب

پشت سر هر بلاگر معروف یک سفر طولانی از مبارزه و سخت کوشی است. سرمایه‌گذاری‌هایی وجود دارد که باید انجام دهید، فرآیندهایی که باید دنبال کنید و بسیاری موارد دیگر که قبل از تولید اولین ویدیو باید بدانید. با تمامی این کارها، سازماندهی و در مسیر تلاش‌های خود برای فعالیت حرفه‌ای در یوتیوب کار دشواری است. برای فعالیت در یوتیوب بهتر است کارهای زیر را دنبال کنید:

در مورد حرفه خود تصمیم بگیرید.
هدف کانال خود را مشخص کنید.
ایده‌هایی برای محتوای ویدیویی خود ارائه دهید.
یک برنامه زمانبندی محتوا تهیه کنید.
تجهیزات خود را کامل کنید.
کانال خود را ایجاد و بهینه کنید.
اولین ویدیوی خود را آپلود و فیدبک‌های آن را بررسی کنید.
توجه داشته باشید که صرف نظر از زمان و تلاش شما برای اولین ویدیویتان، ممکن است فیدبک‌ها عالی نباشد. این چالشی است که هر کاربر مشتاق یوتیوب هنگام شروع کار آن را تجربه می‌کند. بهترین راه برای غلبه بر این چالش، درس گرفتن از آن است. مشاهده کنید که مردم چگونه به آن واکنش نشان می‌دهند. چه چیزی را دوست دارند و از چه چیزی شاکی هستند؟ آیا آنها بازخورد ارزشمندی در مورد چگونگی بهبود ویدیوهای بعدی شما دارند؟

حتی می‌توانید از YouTube Analytics استفاده کنید تا بفهمید چگونه ویدیوی شما توانسته مخاطب را حفظ کند. همه این مشاهدات به شما کمک می‌کند ویدیوهای بهتری تولید کرده که برای مخاطبان هدف جذاب باشد.

چه تجهیزاتی برای فعالیت حرفه ای در یوتیوب نیاز داریم؟
شما به یک کامپیوتر با سرعت و مشخصات مناسب، نرم افزار ویرایش ویدیو، میکروفون و ضبط کننده صفحه نیاز خواهید داشت. Windows Movie Maker، iMovie، Filmora و Corel VideoStudio چند راه حل نرم افزاری هستند که می‌توانید آنها را بررسی کنید، در حالی که Debut Screen recorder یک گزینه عالی و مقرون به صرفه است که می‌توانید از آن برای اضافه کردن زیرنویس به ویدیوهای خود استفاده کنید. همچنین اگر می‌خواهید فیلم‌های باکیفیتی داشته باشید، به یک دوربین خوب نیاز دارید (اگر یک گوشی با دوربین باکیفیت دارید، می‌توانید با همان کار را شروع کنید).

بگذارید برای شما روشن کنیم که اکثر تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری خوب، سرمایه گذاری یکباره برای خرید هستند و نیاز به تعویض مداوم آن‌ها نخواهید داشت. در اینجا، انواع تجهیزاتی که برای راه اندازی یک کانال یوتیوب نیاز خواهید داشت را فهرست کرده‌ایم:

دوربین
میکروفون
سه پایه
لنز
ضبط کننده صفحه
نرم افزار ویرایش
ابزار سئو ویدیو
نرم افزار ساخت انیمیشن
لپ تاپ یا کامپیوتر با تجهیزات مناسب
تجهیزات تلفن همراه
دوربین موبایل با وضوح بالا
استیک سلفی
سه پایه موبایل
برنامه‌هایی برای نظارت و نگهداری کانال

با تاپ اکانت محتوا نویسی رو یاد بگیر

مطالب مرتبط