صفحه نخست / دیجیتال مارکتینگ / کریستینا هالورسون – مدرس و مشاور استراتژی محتوا

کریستینا هالورسون – مدرس و مشاور استراتژی محتوا

کریستینا هالورسون – مدرس و مشاور استراتژی محتوا

کریستینا هالورسون – مدرس و مشاور استراتژی محتوا کریستینا هالورسون (Kristina Halvorson) را بیش از هر چیز به خاطر شرکت و وب‌سایت Brain Traffic می‌شناسند. او این مجموعه را در سال ۲۰۰۲ تأسیس کرد تا به شکل حرفه‌ای به فعالیت تولید محتوا مشغول شوند.

کریستینا هالورسون – مدرس و مشاور استراتژی محتوا

شرکت Brain Traffic آن‌زمان شامل یک تیم شش نفره می‌شد (هالورسون و پنج نفر دیگر) و بیشتر می‌توانستید آن را یک آژانس تبلیغاتی خلاق و محتوامحور برای فضای دیجیتال بنامید.

به عبارت دیگر این کار در آن زمان بیشتر به هنر و نویسندگی نزدیک بود تا استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا.

اما به تدریج با رشد و ترویج تکنولوژی دیجیتال، هندسه‌ی این صنعت تغییر کرد.

حالا دیگر همه به ابزارهای تولید محتوا دسترسی داشتند و هزینه‌ی تولید محتوا کاهش یافته بود. دیگر به سادگی نمی‌توانستید از تولید محتوا به صورت مجزا صحبت کنید؛ چون اکثر مشتریان و مخاطبان شما خود را در این زمینه متخصص می‌دانستند. یا لااقل فکر می‌کردند که می‌توانند کار خود را راه بیندازند.

در این مرحله به تدریج هالورسون و همکارانش سبد خدمات خود را گسترده‌تر کردند. او از نخستین کسانی است که واژه‌ی استراتژی محتوا را به کار برد و سعی کرد تعریفی برای آن ارائه کند.

ما هم تعریف هالورسون را در فهرست معتبرترین تعریفهای استراتژی محتوا نقل کرده‌ایم.

پادکست گفتگوهایی درباره محتوا
کریستینا هالورسون یک مجموعه پادکست در پانزده قسمت دارد که در هر بخش به یکی از جنبه‌های استراتژی محتوا و معماری اطلاعات می‌پردازد.

دانلود فایلهای پادکست گفتگوهایی درباره محتوا

کتاب استراتژی محتوا برای وب
کتاب استراتژی محتوا برای وب (Content Strategy for the Web) یکی از کتابهای مرجع معتبر در زمینه استراتژی محتواست که بسیاری از توضیحات، مدل‌ها و تعریف‌های آن امروز به عنوان الگوی مرجع، در کتابها و مقاله‌های مربوط به استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا استفاده می‌شوند و مورد استناد قرار می‌گیرند.

با تاپ اکانت محتوا نویسی رو یاد بگیر

مطالب مرتبط